English Russian French
Որոնում...

Բաժանորդագրվել բլոգում
Ունե՞ք հետաքրքիր նյութ կամ նկար...

Featured

Videos


Իսկ դուք կուզեք իմանալ ձեր մահվան օրը՝

Մի քանի րոպե առաջ ես իմացա իմ մահվան օրը: Պատկերացնու՞մ եք, ես արդեն գիտեմ , թե երբ պետք է մահանամ: Նախ ասեմ, թե ինչ էի մտածում սկզբից: Անկեղծ. մի տեսակ վախ զգացի մինչև ENTER կոճակը սեղմելը ,բայց սեղմեցի: Հոդվածի վերջում կասեմ ինչ տեսա կոճակը սեղմելուց հետո:
Այժմ պատմեմ թե ինչպես  կարող եք իմանալ ձեր մահվան օրը, ժամը, վայրը և այլն: Գոյություն ունի մի կայք ,որտեղ գրելով ձեր ծննդյան օրը , թիվը, ամիսը և մի քանի այլ հարցերի պատասխաններ կիմանաք ձեզ հետաքրքրող ինֆորմացիան:Երևի այսքանով սահմանափակվեմ և գրեմ այդ կայքի հասցեն՝day4death.com :Ահա այդ չարաբաստիկ կայքը ,որը  ինձ տեղեկացրեց ,որ ես կմահանամ( When you will die: Friday July 4, 2011, at age of 19.):Պատկերացնում եք բարեկամներս , այս հոդվածը գրելու ժամանակ ես արդեն մահացած եմ :Ուղակի հիանալի է իմ հոգին բլոգեր է:
Ավելացնեմ նաև ,որ կա ևս մի կայք ,որը նման ինֆորմացիա կարող է տալ ձեզ՝beon.ru,ասյ կայքում իմացա ,որ մահանալու եմ(Մահվան ամսաթիվ: 3 հուլիս 2088г.Պատճառ: Переизбыток счетов в швейцарском банке...) :Սակայն մի փաստ կա ,որը գրեթե համընկնում է երկու թեստի ժամանակ.օրը՝ հուլիսի 4-ը կամ հուլսի3-ը Ահա, թե ինչ վատն է այս համացանցը::(
Իսկ սա էլ ամբողջ իմֆորմացիան իմ մահվան մասին:


When you will die: Monday July 4, 2011, at age of 19.
Where you will die:
Other places33.36%
In Patient24.45%
Out Patient/ ER19.85%
Residence14.90%
Dead on Arrival6%
Nursing Home0.50%
Status unknown0.40%
Place unknown0.10%
How you will die:
Accidents49.80%
Homicide14.10%
All other causes12%
Suicide12%
Malignant cancer5.50%
Heart disease3%
Abnormalities from birth1.70%
Lower respiratory disease0.60%
Stroke0.50%
Pneumonia and Influenza0.50%
Diabetes0.40%


Who died on July 4:

Մեկնաբանություններում թողեք ձեր մահվան օրը : *Հարգելի այցելուներ, եթե վստահ չեք ,որ կդիմանաք այս տեղեկատվությանը խնդրում եմ չայցելեք այդ կայքերը:

Հավանեցի՞ք: Տեղեկացրեք ընկերներին:
Նյութի հեղինակ` Hayk, գլեվել է` 03:03. Պիտակ` , . Գրանցվեք և ստացեք նոր գրառումները էլ. փոստի միջոցով RSS 2.0

0 коммент. Իսկ դուք կուզեք իմանալ ձեր մահվան օրը՝

Մեկնաբանել

Նորություններ

Վերջին մեկնաբանությունները

Նյութեր

Copyright© 2012-2013. Այլ կայքերում կ ամ թերթերում մեջբերում անելիս հղումը MrBlogger- ին պարտադիր Է: Բոլոր իրավունքները պատկանում են Հայկ Գրիգորյանին :